GÖÇ İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNCE KAĞIT REÇETE ÖDEME ŞARTLARI
Değerli Üyelerimiz,
Bildiğiniz üzere Göç İdaresi Genel Müdürlüğünce 01.11.2019 tarihinden itibaren elektronik reçete ödemesine geçileceği duyurulmuş olup manuel (kağıt ) reçetelerin ödenebilmesi için ;
1)MEDULA sisteminin ve/veya sağlık hizmet sunucusuna ait sistemin çalışmaması durumunda “sistemlerin çalışmaması nedeniyle e-reçete düzenlenememiştir” ibaresi kaşe yada el yazısı şeklinde belirtilerek;
a)Birinci basamak sağlık tesislerinde reçeteyi düzenleyen hekim ile il/ilçe sağlık Müdürünün onaylaması,
b)Birinci basamak dışındaki sağlık tesislerinde acil olmayan hastalar için düzenlenen reçeteyi muayeneyi yapan hekim ile başhekim ve il/ilçe sağlık müdürünün onaylaması,
c)Birinci basamak dışındaki sağlık tesislerinde acil hastalar için düzenlenen reçeteyi müdahalede bulunan hekim ile başhekimin onaylaması,
2)Elektronik reçete düzenlenmesi mümkün olmayan majistral ilaçların eczane tarafından karşılanması,
3)Majistral ilaç ile majistral olmayan bir ilacın beraber bulunduğu reçetelerin birinci maddede belirtilen onay sürecinden geçmesi hallerinde reçete bedelleri ödenecektir.
Bilgilerinize sunarız.
TEİS (Tüm Eczacı İşverenler Sendikası)
Comments